Často kladené otázky

Vy se ptáte, my odpovídáme!

Na tomto místě najdete ty nejčastěji pokládané otázky, které nám chodí na zákaznickou podporu. Pokud by se ovšem stalo, že Vás zajímá úplně něco jiného, neváhejte nás kdykoliv kontaktovat!  

 

Kde je možné produkty Grünhopper koupit?

Naše produkty si můžete koupit přímo zde, na našich stránkách. Vše máme skladem a odesíláme bleskově, ke každé objednávce máme právě teď dárek navíc!

Dále spolupracujeme s webem Králíkář.cz a naše produkty tak můžete najít i zde. 

Jaké jsou možnosti dopravy?

Balíčky do České republiky posíláme přes PPL, Zásilkovnu a také přes Packetu. Vše máme skladem, takže odesíláme opravdu bleskově každý pracovní den. Pokud nemáme akci je doprava vždy placená. 

Jak se dá na e-shopu zaplatit?

Zaplatit svou objednávku u nás můžete hned několika způsoby. Umožňujeme platbu kartou předem (ihned po vytvoření objednávky), rychlým bankovním převodem (ihned po vytvoření objednávky), klasickým bankovním převodem (ihned po vytvoření objednávky), Apple Pay (ihned po vytvoření objednávky), Google Pay (ihned po vytvoření objednávky) nebo na dobírku (zaplatíte až při jejím převzetí, hotově nebo kartou). Všechny další informace k platebním metodám najdete v sekci Doprava a platba.

Mám slevový kód. Jak a kde ho mám zadat? 

Pokud od nás máte slevový kód, jeho uplatnění je velmi jednoduché:

1. Nejprve si vyberte produkt nebo produkty a vložte jej do košíku.

2. Přejděte do košíku.

3. V dalším kroku košíku zadejte daný slevový kód do políčka ,,Zadat poznámku pro prodejce"

4. A je to!

Slevový kód nemám. Jak jej můžu získat?

Pokud jste ale u nás už v minulosti nakoupili, byli jste spokojeni a nám pošlete fotku spokojené králíčka nebo morčete s naším produktem, nebo napíšete recenzi na Heuréku nebo Facebook, velmi rádi Vám vytvoříme speciální slevový kód na Vaši příští objednávku. Stačí před objednáním jen napsat předem, kde byla recenze udělena nebo proměna poslána (napsat nám můžete na info@grunhopper.cz, na Instagram nebo Facebook).

Je možné produkty po zakoupení také vrátit?

Samozřejmě! Do 14 dnů u nás můžete nerozbalené a nepoužité produkty vrátit bez udání důvodu a do 2 let uplatnit reklamaci, pokud produkty přišly vadné, nebo jinak poškozené. Tento proces je u nás velmi jednoduchý a vše najdete v sekci Vrácení a reklamace.

Posíláte balíčky také do zahraničí? (Rakousko, Německo, Itálie, atd.)

Ano, i do zahraničí balíčky posíláme. Právě teď pracujeme na novém technickém řešení, ať si můžete objednat naše produkty do zahraničí přímo tady v e-shopu. Než vše dokončíme a bude tato možnost dostupná, prozatím postupujte takto:

1. Na e-mail info@grunhopper.cz nám napište, o jaké produkty budete mít zájem a Vaše fakturační údaje (jméno, adresu, telefonní číslo, e-mail) s informací o tom, zda budete chtít vystavit fakturu v korunách nebo eurech.

2. Na základě Vaší zprávy vytvoříme fakturu, kterou Vám obratem pošleme, kdy jakmile objednávku uhradíte, budeme balíček posílat směrem k Vám.

Mám prodejnu s krmivem, e-shop... a chci Grünhopper prodávat. Je to možné?

Tato možnost je samozřejmě dostupná a velmi rádi se s vámi na spolupráci domluvíme!

Kontaktujte nás prosím na e-mailovou adresu info@grunhopper.cz a následně se s vámi spojíme a vše dále domluvíme.

 

Můžu si koupit dárkový poukaz? Jak mám postupovat?

Právě teď připravujeme také nové technické řešení pro elektronické dárkové poukazy, ať je možné si je koupit přímo tady na e-shopu. Montaktujte nás prosím na e-mailovou adresu info@grunhopper.cz a následně se s vámi spojíme a vše dále domluvíme.